FANDOM

Plankton
100px-Sheldon Plankton.svg
Genel Özellikler
Adres Chum Bucket,Bikini Kasabası,Pasifik Okyanusu
Ebeveynler

Bay Plankton

Bayan Plankton

Eşi Karen Plankton
Fiziksel Özellikler
Cinsiyet Erkek
Ten Rengi Yeşil
Göz Rengi Kırmızı

Sheldon J. Plankton veya Plankton (30 Kasım 1942 ; yaş 71)çizgi filmdeki ana karakterlerden birisidir.Plankton kendi restoranı olan Chum Bucket'ta eşi Karen Plankton ile yaşar.Planktan çok kısa boylu olduğu için onu ezerler.

BiyografisiEdit

Plankton Chum Bucket adında bir restoran işletmektedir fakat bu restorana kimse gelmez yemekler kötüdür ve mekan neredeyse harabeye dönmüştür.Buradaki yemekler kötü olduğu için Plankton Bay Yengeç'ten Yengeç Burger formülünü çalmaya çalışır.

Chumfricasseefood

Chum Köftesi

Plankton,Bay Yengeç ile eskiden çok iyi dosttu fakat Burger formülü yüzünden kavga ettiklerinde formül yırtılmış ve Plankton'da sadece Chum kelimesinin yazdığı yerler kalmıştı.Böylelikle Plankton yiyeceklerin hepsini Chum'dan yaptı ve restoranın adını Chum Bucket koydu.                                                

Özel yaşamıEdit

Plankton bir bilim adamıdır ve Yengeç Burger formülünü çalmak için yeni icatlar yapar,bu icatları Chum Bucket restoranında bulunan gizli laboratuvarında yapmaktadır.

Tumblr inline n39wtbqjBk1r49tzv

Plankton ve eşi Karen

Plankton Karen adında bir bilgisayarla evlidir ve ona aşıktır.Karen ona her ne kadar da Yengeç Burger förmülünden vazgeçmesini istese de ona yardım etmektedir.Plankton ve Karen bu konular yüzünden sık sık kavga ederler ama sonunda yine de barışırlar.

Ek BilgilerEdit

  • Plankton Balinalardan korkar.Bu yüzden Bay Yengeç kızı Pearl'ün kılığına girip Plankton'u korkutmuştur.
  • Plankton Solaktır.
  • Plankton Yengeç Burger formülünü asla çalamamıştır.
  • Plankton diğer insanlar gibi kendi yemeklerinden nefret eder.

Also on FANDOM

Random Wiki