FANDOM

Sandy Cheeks
200px-Sandy Cheeks.svg.png
Genel Özellikler
Adres Ağaç ev,Bikini Kasabası,Pasifik Okyanusu.
Ebeveynleri

Pa Cheeks

Ma Cheeks

Fiziksel Özellikler
Cinsiyet Dişi
Ten Rengi Kahverengi
Göz Rengi Siyah

Sandy Cheeks veya "Sandra" çizgi filmdeki ana karakterlerden biridir ve dişi olan tek ana karakterdir.Sandy bir Sincaptır ve kara canlısı olduğu için oksijene ihtiyacı vardır bu yüzden de dalış kıyafeti giyer.Sandy içinde oksijen ve bir ağaç bulunan yarım küre şeklindeki Ağaç Ev'inde oturur.

BiyografiEdit

Sandy memeli bir kara canlısıdır bu yüzden içi oksijen dolu dalış kıyafetini giyer.Sandy'nin Bikini Kasabası'ndaki en iyi arkadaşı SüngerBob'dur.Sandy çok başarılı,becerikli ve zekidir.

300px-Treedome.jpg

Sandy'nin Ağaç Evi

Sandy ağaç evinde tek başına yaşamaktadır ve burayı Plankton gibi Laboratuvar olarak da kullanmaktadır.Sandy'nin evinin arkasında oksijen sağlayıcılar mevcuttur.Sandy evinde bikini ile gezer.

Özel YaşamıEdit

Sandy Plankton gibi bir bilim adamıdır ama ondan daha zekidir.Sandy icatlarını genellikle meşe palamutları için yapar.Sandy karate Karate gibi birçok dövüş sanatını bilmektedir ve karatede siyah kuşaktır.Sandy evinin içi oksijen dolu olduğu için evinde bikini ile dolaşır.

Sandy.jpg

Sandy bikini ile

Sandy Teksas 'tan gelmektedir ve bu yüzden Rodeo'yu çok sever yılda en az bir kez Rodeo için karaya çıkmaktadır,Sandy bir kovboydur.

 Sandy nasıl suda dalgıç kıyafeti ile geziyorsa SüngerBob'da Sandy'nin evine gelinçe içi su dolu bir tüpü kafasına geçirerek gelmektedir ve çoğu zaman bu tüpü takmayı unutur.        

Ek BilgilerEdit

  • Sandy Plankton'dan nefret eder çünkü Plankton Sandy'nin derisini çalmıştır.
  • Sandy tek dişi ana karakterdir.
  • Sandy ip atmakta ustadır.
  • Sandy'nin derisi olmayınca insanlar onunla çıplak gelincik diyerek dalga geçmişlerdir.
  • Sandy Yengeç Burger'e bayılır.
  • Sandy çok kaslı ve erkeksi bir vücut yapısına sahiptir.Bilek güreşi yaparken kolunu sıyırdığında bu kaslar belli olmuştur ve sporu olduğu da.

Also on FANDOM

Random Wiki