FANDOM

Yengeç Restoran
Actual-krusty-krab
Adres Conch Sokağı,Bikini Kasabası
Endistüri Yiyecek ve içecek satımı.
Çalışanlar

Bay Yengeç (patron)

SüngerBob KareŞort (aşçı)

Squidward Dokunaç (kasiyer)

Satılanlar

Yengeç Burger,Kola,Yosunsuyu Sodası,Patates Kızartması,Limonlu Soda

Yengeç Restoran Bikini Kasabası'ndaki en büyük ve en evilen Fast Food restoranı.Restoranın sahibi Bay Yengeç'tir.Restoran 4 odaya sahiptir.Bay Yengeç parayı çok sevdiği için buradaki yiyecekleri çok pahalıya satmaktadır.

Yengeç Burger çok popülerdir çünkü Bay Yengeç'in gizli tarifi çok lezzetlidir.Bu restoran'ın karşısında Plankton'a ait Chum Bucket restoranı bulunmaktadır.Chum Bucket yine de Yengeç Restoran'ı asla geçemez veya ona rakip olarak görünemez,bu yüzden Plankton hep Yengeç Burger Formülü'nü çalmaya çalışır.

Yengeç Restoran'ın önünde 5 bayrak asılıdır ve bir hamburger posteri asılıdır.

Yengeç Restoran'ın sadece 3 çalışanı bulunmaktadır.Restoran'ın tabanı tahtalardan,ortası camlardan ve üstü yine tahtalardan oluşmaktadır.

Yengeç Restoran tabelası bir deniz kabuğundan oluşmaktadır ve bir bacası vardır.

ÇalışanlarEdit

Bay Yengeç:Yengeç Restoran'ın sahibidir.Restoran'ın bu kadar ünlü olmasının sebebi Bay Yengeç'in kasada tuttuğu gizli yengeç burger formülü sayesindedir.Bay Yengeç burda sadece odasında paralarıyla oynayıp etrafı kontrol eder.

SüngerBob KareŞort:SüngerBob Restoran'ın aşçısıdır.Aşçılık yapmadığı zamanlarda temizlikçilik ve garsonluk yapar,ayın elemanı hep SüngerBob seçilir çünkü çok iyi ve başarılı çalışmaktadır.SüngerBob çok saf olduğu için Yengeç Restoran'da bedavaya çalışır.

Squidward Dokunaç:Squidward ise restoranın kasiyeridir.Kasiyerlik yapmadığı zamanlarda garsonluk ve temizlikçilik yapar,genellikle çöpü dökmeye de o gider.Squidward tembellik yapmayı çok sever bu yüzden sık sık kasiyer teknesinde ve tuvaletlerde uyuklar.Squidward müşteri memnuniyetini önemsemez ve kötü davranır.Squidward da bedava çalışır ama nedeni bilinmemektedir,bir sebepten Bay Yengeç,Squidward'a Mücevherli Yumurtayı emekli olunca vereceğini söylemiştir.Tahmin edilen neden budur.

Fancy-Egg

Mücevherli Yumurta

Yengeç Restoran YemekleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki